Omena-tuoksuöljy
3,00 €
sis. 25.5 % ALV
Varastossa
N.K
Todella ihana tuoksu, makea muttei kuitenkaan liian. Jäsähdytti saippuamassan.
Laura L.
Kirpeä
Hyvä, kirpeä, tunnistettava omenan tuoksu. Pähkinä ei saippuassa enää erottunut, että vähän tuntui katoavan puolet tuoksusta. Ei kiihdyttänyt kiisselöitymistä.